Újítás: alapok e-mailben

Mivel az elmúlt években többször előfordult, hogy a CD-lejátszók nem játszották le azokat a lemezeket, amelyeket a fellépők magukkal hoztak, vagy éppen menet közben akadtak meg a zeneszámok, idén újdonságként bevezetjük azt, hogy a zenei alapokat a nevezések lezárása után e-mailben várjuk azokban a kategóriákban, ahol ilyen alapok bejátszása szükséges (sótájm, könnyűzene, népzene, diákszínpad stb.).

A kiválasztott zenei alapot küldjétek a diaknapok@diaknapok.hu e-mail címre 2015. április 3., péntek 23 óráig. A levél tárgy rovatában a nevet (fellépő, fellépő csoport neve), kategóriát és iskolát mindenképpen tüntessétek fel.

Ezzel az újítással az elveszett lemezek, pendrive-ok kérdése is megoldódik, és reményeink szerint így a kialakított sorrendek, műsoridők is tarthatóak lesznek.

A kategóriák helyszínén nem áll módunkban CD lemezt, pendrive-ot elfogadni, csak az előre megküldött hanganyagokkal fogunk dolgozni.

Kérjétek meg tanárotokat, hogy a diaknapok.hu oldalon található nevezésnél a technikai igény mezőben minden fellépőnél, amennyiben zenei bejátszásra van szükség, a következőt tüntessék fel nagy betűkkel az adminisztratív munka megkönnyítése érdekében: ZENEI ALAP.

Kérjük, hogy a nevezési felületet kitöltött iskoláktól, hogy a jelenlegi „CD lejátszó”, illetve „pendrive-on hozzuk a zenét” stb. technikai igények  kifejezéseket mellőzzék. Ehelyett kérjük átírni a fent említett ZENEI ALAP igényre! Erre a nevezés lezárásáig van lehetőségük.

Az e-mailban beérkezett alapokat válaszlevélben visszaigazoljuk beérkezésüket követő 24 órán belül.